بهترین اکستنشن مو تبریز، اکستنشن مو برای اضافه کردن اندازه، طول و حجم مو کاربرد دارد. اکستنشن‌ها به دو صورت مصنوعی و موی طبیعی انسان انجام می‌شود. اکستنشن مو تنها به سبب بلند کردن اندازه‌ی مو استفاده نمی‌شود بلکه با استفاده از آن‌ به راحتی و با سرعت می‌توان موها را حجیم کرد و به آن رنگ بخشید یا رنگ آن را تغییر داد. با انجام اکستنشن، فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن موهای بلند، پرپشت و خوش رنگ را بین موهای طبیعی خود اضافه کند.

بهترین اکستنشن مو تبریز

Hair Pieces and Wigs for Sale in Amsterdam Market

بهترین اکستنشن مو تبریز

Hairstylist Applying Hair Extensions

انواع روش های اکستنشن مو | بهترین اکستنشن مو تبریز

  • اکستنشن مو موقت

این روش اکستنشن مو قابلیت جدا سازی و اتصال راحتی دارد. در این روش موهای مصنوعی یا طبیعی را با گیره یا کلیپس‌های مخصوص و چسب به موهای طبیعی فرد وصل می‌کنند.

  • اکستنشن مو گرم

در این روش اکستنشن مو، از پنسی های گرم، استفاده می‌شود تا انجام اکستنشن به سرعت صورت گیرد. این روش را با در نظر گرفتن جنس و نوع موی فرد برمی‌گزینند.

  • اکستنشن مو نیمه دائمی

این نوع اکستنشن حدود 2 ماه طول عمر دارد که با استفاده از چسب دسته‌های نازک مو را به موهای فرد متصل می‌کنند.

  • اکستنشن مو دائمی

ماندگاری این نوع بیشتر از انواع دیگر است و بیش از 6 ماه طول عمر دارد. موهای زیاد و بیشتری در این روش به موهای فرد اضافه می‌کنند.

موهای اکستنشن چگونه تولید می شود؟

اکستنشن های مصنوعی با پلاستیک و مشتقات نفتی در کارخانه تولید می‌شوند اما اکستنشن های طبیعی اکثرا از کشور هند وارد می‌شوند. بانوان هندی اکثرا موهایشان را رنگ نمی‌کنند و از موهای پر و باکیفیت برخوردار هستند. رسیدگی به مو، بلند کردن و فروش مو نوعی تجارت در کشور هند است.

آیا بعد از جدا سازی اکستنشن مو قابل استفاده مجدد است یا خیر؟

اگر موی طبیعی با کلیپس به مو متصل شده باشد، هنگامی که آن را از مو جدا کرده و به شرطی که از آن به خوبی و در شرایط مناسب نگهداری کنید، می‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

بهترین اکستنشن مو تبریز

برای پیدا کردن بهترین اکستنشن مو تبریز، باید به دقت تحقیق و بررسی کنید؛ بهترین اکستنشن کار مو در تبریز معمولا از دستگاه های جدید و مواد باکیفیت و درجه یک برای اکستنشن مو استفاده می‌کند، در زمینه اکستنشن موها کاملا آموزش دیده و با تجربه است، نمونه کارهای زیادی دارد و رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است. بنابراین اگر قصد دارید اکستنشن مو انجام دهید، حتما به یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای که لاین مخصوصی برای اکستشن مو دارد و از اکستنشن کار حرفه‌ای برای ارائه این خدمات استفاده می‌کند، مراجعه کنید.

 

دیدگاه ها غیرفعال است.